SOCIAL

19. 8. 2016

405

______________________________________________________________

TIP NA KIK
______________________________________________________________

Prodejny KIK asi všichni znáte. Já tam včera vklouzla a měla jsem pár minut na to, abych očíhla, co je novýho. Spousta krásných věcí tam jistě je. Jenže já už se plácám přes ruku, abychom doma nebydleli v království lucerniček, rámečků, hrníčků a dalších ozdobnejch blbostí. Šla jsem do oddělení "papírnictví" a z regálu na mě vykoukla narozeninová sada. Sada praktických štítků a navíc rozkošné razítka. Za padesátpět káčé je to doslova výhra. Utíkejte tam a na Vánoce máte o starost méně s balením.













6 komentářů:

  1. No tak to je opravdu pecka, přesně něco takového bych taky potřebovala. To se půjdu do KIKu asi taky brzo podívat :-D. Na Vánoce úplně ideální!!!

    T.
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
  2. Super roztomilý! :D U nás jsem to teda neviděla ale půjdu se ještě podívat.
    www.madlovers.wordpress.com

    OdpovědětVymazat