SOCIAL

24. 8. 2016

407

______________________________________________________________

MALÉ RADOSTI
______________________________________________________________

Včera jsem v obchodech narazila na pár drobností, které by se vám mohly líbit. ZA PRVÉ jsem navštívila mnou tolik oblíbené LEVNÉ KNIHY. Objevila jsem skvělou vychytávku na toustíkovou sváču. My doma na toustech ujíždíme a mít k dispozici krabičku na toust  s vykrajovátkem (ve tvaru CHOBOTNICE a VELRYBY) je dokonalá věc do naší domácnosti. Cena krabičky 39,-. Ke krabičce jsem hodila roztomilé ubrousky za 19,- a šlo se. ZA DRUHÉ jsem vklouzla do PEPCA, kde jsem ulovila huňaté bačkůrky s floral vzorem za 59,- a do košíku jsem přihodila dvě kočičí propisky za necelou dvacetikorunu. Jestli máte občas taky rádi hodně muziky za málo peněz, už víte, kam máte jít.









1 komentář:

  1. Pepco je fajn na čučovinky za pár korun, tam chodím ráda.

    OdpovědětVymazat