SOCIAL

29. 8. 2016

409

______________________________________________________________

DRAHÉ KAMENÍ
______________________________________________________________

Tedy spíše levné kamení... Víte jak jsem vám psala o mramorovém úlovku z lindexu za třicet? Dneska mám tip na bižu s kamením. Křišťálový náhrdelník jsem sehnala v Háemku za pade a fialový v IAM za sedmdesát. Ráda je nosím, protože mi připomínají dětství. I když to jsou jen laciný cetky, sentiment mě pohltil a vzpomínám, jak jsem v deseti dostala své Tygří oko.










7 komentářů:

  1. I "laciné cetky" se musí umět nosit a mně se to kolikrát víc líbí, než drahá paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný! Kamínky jsou láska na celý život. Taky je miluju odmala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné, taky mám tyhle kamínkové řetízky ráda.

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se s něma roztrhl pytel, takže super příležitost nějaké ulovit.)

      Vymazat