SOCIAL

31. 8. 2016

410

______________________________________________________________

TIGER, I LOVE YOU VII.
______________________________________________________________

Moc ráda dávám dárky bezdůvodně. Když prohledávám vetešnictví a najdu miniaturní zlatý šálek s podšálkem vzpomenu si na Anet a její závislost na malejch kávičkách. Když v  I K E A  narazím na modrý prostírání s bílými květy, vzpomenu si na mámu a její vášeň pro modrý vzor v kuchyni. Nebo třeba když v L E V N Ý C H   K N I H Á C H objevím skvělou vychytávku pro Toma na svačiny... Tohle mě baví, jenže o to víc mám pak problémy sehnat dárky k pravým příležitostem, jako jsou narozeniny apod. Ale o tom jindy... Dneska je to o něčem jiném. To si totiž Anet vzpomněla pro změnu na mě a darovala mi tenhle set O K A T Ý C H   S K L E N I Č E K. Není báječná? Je!









10 komentářů:

  1. Nemůžu se rozhodnout, jestli jsou víc boží ty skleničky nebo to, jak jsi to nafotila ... prostě boží obojí a je super, že si děláte radost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No děkuji moc, určitě je víc boží to obdarováváni.)

      Vymazat
  2. aww tie sú neskutočné! :3 a fotky ako obvykle krásne! :))
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  3. Ty propisky jsou dokonalé!
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to pentilky a jsou doko! To máš pravdu.)

      Vymazat
  4. Ty jsi tak k*rva šikovná!!!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty získáváš výhru za nejlepší komentář na tomto blogu!:D

      Vymazat
  5. Jé, kde se dají koupit? :) Máš to krásně nafocené.
    Dávám si Tě do odběru, byla bych ráda kdyby jsi i Ty mrkla na můj a případně si mě dala do odběru. :)
    http://brunette-live.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat