SOCIAL

2. 9. 2016

411

______________________________________________________________

UTÍKEJ DO TCHIBA
______________________________________________________________

Jsem po delší době vyrazila do víru nákupáků a zklamaně odcházela s prázdnou... Jenže při odchodu jsem potkala nově rekonstruovaný obchůdek T C H I B O a tam narazila na sadu S K V O S T N Ý C H přáníček. Mrkněte na ně! Můj favorit je C ´ E S T  L A  V I E. V balení najdete deset různých přáníček a deset vkusných obálek (mimochodem i zlaté, och!). Za cenu devadesátdevět bych si jich koupila alespoň pět, bohužel byl poslední kus. I tak jsem skákala radostí do nebe, tyhle levný maličkosti mám ráda a těším se, až bílozlatou kartičku někomu věnuji k narozeninám.












4 komentáře:

  1. Tak to je rozkošnost největší :)

    OdpovědětVymazat
  2. fakt krasne!

    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu Rowenta a balicek kozmetiky Dove, tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty jsem si taky pořídila! ♥ Nešlo jinak prostě :)

    OdpovědětVymazat