SOCIAL

5. 9. 2016

412

______________________________________________________________

KDYŽ VÁS PEPCO PŘEKVAPÍ
______________________________________________________________

O víkendu jsem s Anet dělala předělávku bytu (ne mého). Projely jsme všemožný obchody s nábytkem a doplňky. Všechno jsme to sfoukly za tři hodinky a ještě jsme měly čas se mrknout na serepetičky v P E P C U. Já už si zatrhávám kupovat hrníčky, mističky, talířky a různé serepetičky. Troufám si říct, že už jsem téměř vyléčená...J E N Ž E ! Když vidíte D R Á T Ě N Ý  K O Š Í K za 179,- , který teď momentálně dost frčí, což vás samozřejmě nakopne dotáhnout ho k pokladně, tak prostě skáčete 3 metry vysoko radostí, že jste něco našly. Navíc úložný prostor se vždycky hodí. Já košík na fotky nastajlovala, jakože to bude ultra kreativní košík na moje papírové záležitosti, ale využiju ho pro Tomovy paličky a obaly na kytary a sluchátka a trsátka a krabičky a kabely...











8 komentářů:

  1. Ten je suprovej! Asi tam taky budu muset! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja už se do takových obchodů bojím chodit a stejně se tam vždycky nějak objevím... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, z těch fotek bych brala všechno! Polštářky, květináče,... :D

    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. polštářky jsou z ebay a květináče ikea.)

      Vymazat
  5. Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat