SOCIAL

7. 9. 2016

413

______________________________________________________________

ZÁŘÍ
______________________________________________________________

Dneska vás odbydu jen těmito kvetoucími plakáty... Školní rok mi začal a působení na dvou školách zároveň je náročnější, než jsem čekala. Skok od malých dětí k středoškolským puberťákům mi zatím problém nedělá. Ale až začnu šišlat a říkat vám "moji milí čtenářci", tak mě raději praštěte encyklopedií po hlavě.








6 komentářů:

  1. Moc hezkej nápad, Magdi! Já zrovna přemýšlí jaké obrazy/plakáty pověsím na naší velkou a prázdnou zeď a tohle mě fakt zaujlo! :)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak napiš, kdybys chtěla nějakou květinovou dekoraci do bytu.)
      Nějak se domluvíme.

      Vymazat