SOCIAL

14. 9. 2016

415

______________________________________________________________

ZLATO NA EBAY
______________________________________________________________

Dlouho jsem neměla ebay nakupovací mánii. S koncem léta se to však zlomilo a já nutně potřebovala všelijaké papírnické tentononc do nové práce. Zlatá nalepovací písmenka? Jasně! Je to nezbytná součást učitelské výbavy. Zlatá záložka se srnkou? To je ta nejlepší vychytávka, protože zlato pěkně odráží všechno světlo kolem a já konečně vím, kde jsem v látce skončila. Washi páska s ananasy je moje must have no.1 letošního školního roku. Diář a dopisy, které posílám, nebyly nikdy hezčí. K tomu si dám zlatej ananas na krk a můžu jít... Úchylka? Říkejte tomu jak chcete. Mě totiž mají dorazit i zlaté nůžky, cha!











11 komentářů:

  1. Na ty záložky už nějakou chvíli pokukuju, vypadají moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jsou skvělý, za tu cenu!
      Jen bych uvítala asi větší verzi.)

      Vymazat
  2. Vypadá to všechno moc hezky! Ale ta washi páska ta je prostě perfektní.

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda, to je krása... ja som zas na rosegold.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Óóóó. to je nádhera! Ale ten ananas je nejbožejší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mi má dojít ještě ananas otvírák!

      Vymazat
  5. Ebay mánie je mocná.. nejsi jediná, kdo tomu propadl.. pořád tam koukám, jakou další roztomilost bych si koupila. Je to nemoc. :D
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat