SOCIAL

16. 9. 2016

416

______________________________________________________________

ZAPOMENUTÉ BOHATSTVÍ
______________________________________________________________

Občas se stává, že tady do kybersvěta vypouštím i soukromé - sentimentální - rodinné záležitosti. A dneska je ta chvíle, kdy mám náladu se s něčím podobným svěřit. Nedávno jsem prohledávala svý starý složky, třídila jsem a byla zavalená v tunách papírů... Když už jsem zoufalstvím nevěděla, co vlastně hledám, zablýsknul se pod tou horou papírů starý notes. Notes mýho táty, který jsem jako desetiletá vyhrabala na babiččině půdě a přivlastnila si ho. Notes, který na vás dýchne vůní podkrovního dřeva, který vám připomene dětství a radosti. Notes, který je pro mě cennější víc, než modrofialovej papír s masarykem. U nás v rodině není žádný extra bohatství. Nedáváme si veledary a nedědíme auta ani domy. My dědíme tohle! Pravé B O H A T S T V Í: vzpomínky, vůně, zážitky... 











2 komentáře:

  1. Přesně tohle miluju. Tyhle starý věci, který mají opravdovou hodnotu. citovou, která je větší, než ta materiální. Zrovna si tady píšu do téměř stejnýho notesu, kterej byl dysi dědův. Má přesně tu vůni, kterou popisuješ a má pro mě velkej význam.

    Simple living: Novinky z jarního nákupního seznamu

    OdpovědětVymazat