SOCIAL

26. 9. 2016

420

______________________________________________________________

UDĚLEJ SI SÁM - OBAL NA TELEFON
______________________________________________________________

Budete potřebovat jen pár základních věcí. Věc první je průhledný obal na telefon. Já jsem si z ebay objednala jeden s rosegold okraji za pár kaček. Kup si T A D Y. Věc druhá jsou nůžky a věc třetí je obrázek. Může to být fotka, grafika nebo třeba výstřižek z časopisu. Já volila ten výstřižek, v časopise K R E A T I V totiž mají hezký printový listy na origami. Takže jsem si vybrala jeden z těch, který se mi nejvíc líbil a na výsledek se můžete kouknout...













7 komentářů:

  1. Super nápad! Tohle by mě ani nenapadlo, přitom je to snadný jak facka. Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že to zvládne i ten nejméně zdatný člověk na kreativní věci hehe.

      Vymazat
  2. Pěkný, taky jsem přemýšlela, k čemu bych mohl tyhle okrasné papíry využít :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíš... Já bych si rozhodně origami neskládala, jsem na to totálně levá. Ale nový obal na telefon uvítám vždycky.)

      Vymazat
  3. Jů, ten je parádní! Stojí Kreativ za to? Praktickou ženu jsem si už dlouho nekoupila, možná bych jí mohla dát zase šanci :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně stojí za to! Kreativ má boží grafiku a skvělé nápady.

      Vymazat
  4. Tak to je opravdu moc krásný obal!

    OdpovědětVymazat