SOCIAL

28. 9. 2016

421

______________________________________________________________

ZLATO, ZLATO, ZASE ZLATO
______________________________________________________________

Já jsem prostě straka... Všechno, co se blejská, třypí, nebo je ze zlata musí být mé. Brouzdám stránkami od J Y S K u a objevím z l a t o u vázu, jedu k mámě a objevím staré z l a t é svícny, jdu do levných knih a z regálu na mě křičí z l a t á nit, dávám ji do košíku a s úsměvem pádím domů. Nebo stačí otevřít ebay a z l a t é nůžky si vás najdou samy. A pak se vám to takhle hezky propojí:













2 komentáře:

  1. Nádherný věci <3 Já taky ráda zlatou!

    OdpovědětVymazat
  2. Od mlada som mala rada striebornú. Zlatú nie, lebo vtedy boli zlaté veci z obchodu z orientu a v každej domácnosti niečo mali. Potom boli strieborné (pravé striebro) od babičky. Ale chrómovo -strieborná bola mladistvá a svieža. Teraz už pár rokov je zase trendy zlatá, páči sa mi, ale svoje strieborné všetko, úplne všetko, asi nedám preč. Tie zlaté nožnice sú prekrásne.

    OdpovědětVymazat