SOCIAL

5. 10. 2016

423

______________________________________________________________

PAPÍRNICTVÍ
______________________________________________________________

Jsem od dětství maniak do papírnictví. Pamatuju si vůní prvních pastelek, byly to studiovky v modrém obalu a vydržely se mnou celou devítiletku. Pamatuju si taky slabikář s hnědovlasým klukem na přebalu, když jsem ho poprvé otevřela... Tu vůni mám pořád v nose. Mám několik starých notesů, ze kterých jsem vytrhala tisíc listů jako uraženej puberťák. Jsou to notesy plné emocí a příběhů. Mám doma dva vysokoškolské diplomy, které si ráda ohmatávám, protože mají výjimečnou strukturu... Papír je pro mě vzpomínka. Proto jsem se nedávno vybavila dalšími notesy. První květinový bude spíše na poznámky, je z CLAIRE ´ S. Druhý jsem ulovila v TIGERu, má knižní vazbu, kvalitní papír a ohromný design, musel být můj.











1 komentář:

  1. Modrou mám úplně nejradši, tyhle zápisníky jsou parádní! A washi pásky jsou super!

    OdpovědětVymazat