SOCIAL

31. 10. 2016

432

______________________________________________________________

SEKÁČOVÉ ÚLOVKY
______________________________________________________________

Už je to nějakou dobu, co jsem dennodenně obrážela sekáče a nakupovala oblečení za pár kaček. Ani vlastně nevím, proč jsem od téhle záliby upustila. Jedno vím ale jistě - Hrabat se nezapomíná! To jsem totiž jednou po práci zavítala do sekáče, kterej máme kousek od domu a za půl hodiny jsem odcházela lehčí o 150káčé. Domů jsem si nesla plnou igelitku podzimní výbavy a pytlík TOMS na přezůvky jako bonus zdarma. Nejlepším úlovkem tohoto měsíce se stává mikina z TOPSHOPu v khaki barvě.  








5 komentářů:

  1. skvelé úlovky :) neviem prečo ale ja nemám v sekáčoch veľmi šťastie :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa niekedy mám chuť pohrabať v tej hŕbe šatstva, a našla som tam napríklad tričko Pink Ladies (z pomády), alebo rôzne denimové veci ktoré vyzerali senzačne. Alebo rifle s vysokým pásom alias Brenda z 90210, odstrihla som ich , a hádaj kto má najštýlovejšie šortky v celej Rimavskej kotline? ... :D
    Niekedy sa tam dá nájsť niečo senzačné, a ty si to tentokrát vychytala :)

    OdpovědětVymazat