SOCIAL

2. 11. 2016

433

______________________________________________________________

VÁNOČNÍ JMENOVKY KE STAŽENÍ
______________________________________________________________

Protože Vánoce tady budou rychlostí světla, protože každý rok nestíháme přemýšlet nad dárky, natož nad tím, jak je zabalíme, jsem pro vás přichystala jednoduché jmenovky. Můžete si je stáhnout tady: A-F, G-L, M-R, S-X, Y-Š. A TADY je malý bonus v podobě "osobních vzkazů", které můžete rovněž využít na ozdobení darů pro vaše blízké. Jeden štítek jsem nechala prázdný, to abyste si mohli napsat vlastní vzkaz. Doporučuju vytisknout na tvrdší papír, vybavit se nůžkami, děrovačkou a na dárky se  můžete pomalu vrhnout.











12 komentářů:

  1. Moc pěkné! :) Vypadá to, že letos mám jmenovky na Vánoce už vyřešené :)
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supr, to mám radosr.)
      Ať ti hezky poslouží!

      Vymazat
  2. Páni, tak ty jsou perfektní! :) Jenže já tydýt včera neodolala (vždyť byl za dvacku!) a nakoupila papír se Star Wars. Moje představa minimalistického balení asi pro letošek padla. Teda minimálně u lidí, kteří poznají, co to na tom papíru je..babička tedy bude mít jediná zabaleno zcela tradičně. :D
    evilmaggie

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné, letos toho využiju. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Papír je z Nanu Nana:) za pár kaček, mají celkem výběr.
      A zlatý provázek náhodná koupě z Levných knih:)

      Vymazat
  5. Jé, tak to je milé! :)
    A děkuji za tip na ten balící papír. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, mají ho tam tuny z různých variantách.)

      Vymazat
  6. Krásné, moc dobrý nápad pro nás méně zručné :-)

    OdpovědětVymazat