SOCIAL

4. 11. 2016

434

______________________________________________________________

HOLIKA HOLIKA - ZÁZRAK PRO VAŠI PLEŤ
______________________________________________________________

O korejské značce HOLIKA HOLIKA jsem se už zmiňovala v článku 375. Pročetla jsem si recenze na jejich dekorativku a objednala si BB Krém a matující pudr. Já s BíBí nemám dobré zkušenosti. Vždy se ze mě po nanesení stává žlutá příšera. Tenhle BíBí je ale jiný. Dělá přesně to, co má = P Ř Í Z P Ů S O B Í   S E. Po celodenním nošení jsem si na pudr ani nevzpomněla, pleť se neleskla a den byl najednou krásnější. 













11 komentářů:

  1. prosím odkiaľ máš tie krásne štetce? :) ZuZu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětce jsou z ebay.) Stačí zadat do vyhledavače rosegold brush.

      Vymazat
    2. Nemáš za co, budeš spokojená, jsou mega hebké! Nevypadávají štětiny, prostě za tu cenu skvělý kup.)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju, Holika Holika mají vážně skvělý obalový design, to se musí uznat.)

      Vymazat
  4. Vďaka za tip, BB som si objednala tak dúfam že bude fajn :) Inak krásne to máš nafotené a tie štetce vyzerajú parádne :)

    OdpovědětVymazat