SOCIAL

7. 11. 2016

435

______________________________________________________________

STÁHNI SI, NALEP SI!
______________________________________________________________

Dnes pro vás mám ke stažení sadu pomocníků pro organizaci vašich životů. Já sama potřebuju mít den rozvržený do puntíku. Jsem blíženec, a jak je o nás známo, chceme stihnout všechno a nejlépe ihned.  Proto je diář mou pravou rukou, proto všude po bytě visí vzkazy, proto je můj laptop posetý lepítky, proto si věčně nepamatuju, co je za den, proto se třikrát kamarádky ptám v kolik je sraz... A právě z těchto důvodů, jsem se rozhodla udělat vlastní nálepky do diáře. Verzi ještě plánuju rozšířit o roztomilá lepítka s obrázky, ale zatím mi postačí štítky se dny v týdnu, nákupní miniseznam, roztomilé vzkazníky a barevné fáborky. Stáhnout si můžete ZDE. Doporučuju vytisknout na samolepící papír - v copy centru vám to udělají za pár kaček. Nebo tiskněte na tvrdší papír a použijte oboustrannou lepící pásku. O R G A N I Z O V Á N Í   Z D A R !






1 komentář:

  1. To je krása a moc se mi líbí, že je to všechno v českém jazyce. Působí to zvláštně, když je člověk zvyklý na motta love a vidí pak láska ;)

    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat