SOCIAL

14. 11. 2016

437

______________________________________________________________

SKÁČOVÉ ÚLOVKY - LISTOPAD
______________________________________________________________

Obnovila jsem tradici pravidelného prolejzání sekáčů a odnesla si domů zase pár kousků. Tentokrát jsem na podzimní kousky štěstí neměla. Zato jsem ulovila jedny letní šaty z HáeMka. Jsou jako nové a jsou ve velikosti eS. Do léta tedy najíždím na hubnoucí režim, aby se krajka neobepínala kolem pasu tolik. Basic košile z PRIMARKu mi udělaly velkou radost, protože sehnat klasickou černou v obchodech je nadlidský úkol. Posledním kouskem je šedé žíhané triko z NEXTu. A pro ty, kteří jsou sekáčovými nadšenci, mám tip na událost: Firma MARWIL pořádá na Černé louce od úterka do čtvrtka sekáčovou prodejní akci. Tam rozhodně nesmíte chybět!












7 komentářů:

  1. nádherné kúsky a más veľmi pekný blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do kterých sekáču v Ostravě chodíš? Jsou to skvělé úlovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejčastěji do secondhand press.)
      Mají i webovky, tak mrkni, kde všude jsou.

      Vymazat
  3. Tak asi ti závidím Ovu, páč u nás v Brně je teda sekáčů hodně a i když si dám tu práci a prolezu snad všechny, najdu tak jednu, max dvě věci, který jsou dobrý. Závist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ono je to o štěstí, kolikrát taky projdu Xsekáčů a nemám ani jeden úlovek..

      Vymazat
  4. Také miluji sekáče! Krásné kousky jsi pořídila :)

    BLOND SITE.CZ

    OdpovědětVymazat