SOCIAL

21. 11. 2016

440

______________________________________________________________

JAK NA NOVÝ VZHLED BLOGU?
______________________________________________________________

Je jasné, že krásné šablony se dají stáhnout. Některé dokonce i zadarmo - KOUKNI K SILVI NA BLOG. Pro ty, kteří mají rádi, když je práce opravdu "jejich" mám pár tipů, jak si své stránky můžete hodit do gala. Nejdůležitější je uvědomit si, jakou barevnou kombinaci chcete. Věřte, že hned první krok není vůbec jednoduchý. Víte kolik je odstínů šedé, modré, nebo zelené? Pokud nemáte jasno, pomůže vám kamarád PINTEREST. Až budete mít vybranou barevnou kombinaci, je konečně od čeho se odpíchnout. Přichází na řadu tvary. Chcete logo kulaté, hranaté, minimalistické nebo třeba ve vintage stylu? Kreslete! To je má jediná rada. Vytvořte si návrhy. Čmárejte, škrtejte, vztekejte se... Já třeba maluju tak dlouho, dokud nezjistím, že první návrh byl stejně nejlepší. Když máte barvy i logo, tak už jste na správné cestě. Není nic jednoduššího, než tvořit dál ve stejném duchu. Otevřete si grafický program a pokuste se své díla přetáhnout do grafické podoby. Pak už jen stačí pracovat s šablonou v bloggeru a hurá máte nový blog na světě.

Já používám v bloggeru tu nejzákladnější šablonu a dá se s ní krásně pracovat. Stačí jen přidávat jednotlivé gadgety a ty si přetvářet podle svého.

Hlavně se neděste, když vám to hned nepůjde. Dejte si odstup. Dejte si týden pauzu. Dejte si kafe a zákusek. To, jak vypadá váš blog by vás mělo bavit. Není ideální, když vzhled měníte každou volnou chvíli. Zkuste si představit, jestli se vám bude líbit i za rok. Trendy odhoďte stranou, na blogu by se mělo odrážet něco z vás. Je úplně jedno, že teď jedou všichni v minimalistickém pojetí s nádechem Skandinávie, pokud je vaše vášeň zlatá barva, šup tam s ní! 

Na pinterestu vyhledávejte hesla: color schemes, social media icons, template blog, blog, vector...

















7 komentářů:

  1. Skvělý článek :) Ráda bych si konečně udělala trochu lepší design, bohužel, i když si logo zvládnu nakreslit na papír a líbí se mi, absolutně netuším, jak to vytvořit v počítači :D :( Asi si budu muset vystačit s již vyrobenými templaty :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus Corel DRAW, je to celkem jednoduchý program, v češtině a obsahuje i tutoriály, jak grafiku vytvořit.)

      Vymazat
  2. no nechci být zlá, ale moc jsem se nedozvěděla jak na to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zlá samozřejmě nejsi, já jsem dala jen návod, jak na to, aby se člověk neztratil v závalu designování. Což je nejčastější chyba. Ohledně tohoto mi totiž nejčastěji chodí emaily: Jak vybrat barvu, jak vybrat styl...
      Samotné tutoriály, jak pracovat v grafických programech se dají lehce najít na netu. A dokonce i blogger.com poskytuje "nápovědy" na personalizaci šablon.
      Já jsem samouk, takže nějaké odborné tutoriály by ode mě by nebyly na místě.
      Pokud potřebuješ pomoci s něčím konkrétním, tak se na mě obrať na emailu.

      Vymazat
  3. Ty mě prostě bavíš. :)
    Obdivuju tvůj design a celkovou práci s ním, ať už na blogu nebo co se pozadí na plochu týče atd. atd.
    Já si tehdy s designem hrála a hrála, až jsem to dopracovala do maximální jednoduchosti a snad jsem už konečně spokojená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to je taky cesta.
      Zjistit, že nakonec vyhovuje ta jednosuchost.)
      Tvůj design je moc hezký a sleduju tvůj vývoj od začátku a musím říct, že se mi líbí čím dál víc.)

      Vymazat
    2. Tak to mě moc těší. :)

      Vymazat