SOCIAL

28. 11. 2016

443

______________________________________________________________

VESELÝ ADVENT I.
______________________________________________________________

Užili jste si první adventní neděli? Já jsem stihla upéct první várku cukroví, zapálit svíčku a pořídit dárky ve víru BLACK FRIDAY šílenství. Dokonce jsem ve všem tom zařizování a nakupování myslela i na vás...  Vymyslela jsem Í   Ě Ž. V této soutěži najdete ceny, které i já sama ráda používám nebo se jimi kochám. Celkem budou 4 SOUTĚŽE a dneska startuje její první kolo. T A D Á Á Á Á ! Jediné, co pro výhru musíte udělat, je nechat v komentářích svou emailovou adresu, na kterou se vám pak ohlásím, že jste vyhráli. A o co se hraje? Výherce dostane dva krémy značky ZIAJA. Řada s kozím mlékem vám zaručí pěkně vyživenou a vláčnou pleť i v zimě. Za to vám ručím!

Adventní soutěž končí přesně za 7 dní: 4.12.2016.
Druhé kolo soutěže bude uvedeno v pondělí 5.12.2016.












29 komentářů:

  1. Poslednú dobu som si značku Ziaja obľúbila,hlavne ich telové peeling d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, rada zavitam na tve stranky a proto zkusim stesti :)
    misulkaberanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kozí Ziaja je boží :)! A krásné fotky jako vždy, má milá!
    mail: denisa.tkacikova[at]seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Milá soutěž :) Já jsem značku Ziaja objevila teprve asi před půl rokem a shodou okolností nedávno otevřeli svou pobočku už i u nás v Plzni :)
    zikovahh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné zahájení adventu přeji :-) Také zkusím štěstí. Verča (veronik@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Juppí krásné dárečky :) a.duzi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Líbilo by se mi vyhrát :)) barci015@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji pohodový adventní čas.
    Veronika V., v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak konečně jsem si našla čas a můžu se zase kochat tvým blogem. ♥ A jako bonus mám možnost se zúčastnit soutěže? Ono jsou Vánoce už dnes? :D

    Hanakova311@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle značku ještě neznám. Pěkný den. jakolina64@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Super. Tuhle kozí řadu chválí snad každý.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Boží!
    karamelkaprvni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. jeee, to je moc pekny a mily napad od teba! :)
    mats.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. jeee, to je moc pekny a mily napad od teba! :)
    mats.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to musím zkusit, protože moje pleť vždycky v zimě vypadá hrozně a ještě jsem nenašla nic, co by mi pomohlo...
    piece.of.north@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé, soutěž! A není nijak náročná :-)). Každopádně, ráda Vás čtu a za soutěž děkuji. Jana
    timeaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,
    toto je super soutěž o skvělé produkty.
    Přeji krásné Vánoce a hlavně štěstí, zdraví a pohodu. :)

    r.kaliel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé moc pěkná soutěž :)
    Přeji pohodově strávený Advent :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Diky za moznost soutezit a preju pekne dny! Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, o značce Ziaja nic nevím, ale jsem vysraný a chci vyhrát.

    sterba.jakub68@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Dnes mám svátek a třeba tak budu mít trochu štěstí :D Krémy vypadají skvěle, chválu na Ziaju jsem slyšela ze všech stran, tak bych jí také ráda vyzkoušela :)
    barbora4.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. SOUTĚŽ UKONČENA - VÝHERNÍ KOMENTÁŘ Č.16

    OdpovědětVymazat