SOCIAL

7. 12. 2016

447

______________________________________________________________

PŘÁNÍ
______________________________________________________________

Právě teď je ideální období pro lenošení. Přijdu z práce, převleču se do pyžama, zachumlám se v peřinách a nikomu to nepřipadá divné. Za okny chumelí, já v posteli s horkým nápojem... Ta představa se mi líbila tak moc, že jsem minulý týden lehla s horečkou. Já to říkám pořád, že si stačí jen přát. Někdy se to vyplní jen trochu jinak, než chceme.









9 komentářů:

  1. prajem ti skoré uzdravenie :) treba si oddýchnuť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, už se z toho pomalu dostávám. Na oddych bohužel nemám moc čas, ale ještě že existují víkendy.)

      Vymazat
  2. Možná to zní paranoidně, ale já si časem uvědomila, že opravdu to, co jsem si často přála se fakt vyplnilo - ale VŽDYCKY to pak mělo nějaký háček a hlavně se to stalo až za delší dobu, takže to uvědomění, že jsem to vlastně někdy chtěla ... je děsivé. :D
    Přeju ti brzké uzdravení, ať jsi na Vánoce fit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo, že jo!
      Děsivé to je, ale zároveň super!.)

      Vymazat
  3. :D Přeju rychlý přechod na válení dobrovolné! :) A btw krásné fotky, jako vždy. :)
    evilmaggie

    OdpovědětVymazat
  4. skoré uzdravenie :) inak tiež je to moja obľúbená činnosť týchto dní čaj spolu s perinami :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný pyžamko! Jsem zvědavá - ale odkud je?

    OdpovědětVymazat