SOCIAL

9. 12. 2016

448

______________________________________________________________

SEKÁČOVÉ ÚLOVKY III.
______________________________________________________________

Za moji vášeň pro staré, levné a sekáčové věci vděčím mýmu tátovi. Pamatuju si, že jako malá a později i jako pubertální, jsem s ním jezdila do ještě neprobuzené Ostravy a lovila po bazarech a sekáčích unikátní kousky. Vzpomínám, že mým prvním úlovkem byl šedý svetr z "háemka" a já se tehdá tetelila blahem, že od týhle značky něco mám. Svetr jsem samozřejmě nosila do roztrhání, protože "háemko", chápete. Na svetr jsem dlouho myslela a při každé návštěvě sekáče jsem slídila po podobném svetru. A tenhle týden jsem ho objevila za skvělých 80káčé. Není sice "háemko", ale vypadá stejně jako v mých vzpomínkách. Tímhle ale moje sekáčové pátrání nekončí, nečekejte žádný happyend. Já totiž ještě nutné potřebuju boyfriend džíny v odstínu babyblue, pletený hrubý svetr v khaki barvě, vínovou mikinu s kapucí, tričko R A M O N E S a dobře padnoucí pruhovaný šaty. Proč? Abych se zase cítila jako copatá blondýna v devadesátkách!








1 komentář:

  1. Tak ty boyfriendy bych taky ráda sehnala :), takže budu pak moc ráda za tip kde je mají :)

    OdpovědětVymazat