SOCIAL

12. 12. 2016

449

______________________________________________________________

VESELÝ ADVENT III.
______________________________________________________________

Třetí kolo soutěže bude ve znamení zlaté a ananasu. K mání jsou ubrousky s motivem zlatých ananasů, zlatý otvírák ve tvaru ananasu, zlatý řetízek s přívěskem ananasu a zlatá brčka. Pro výhru musíte udělat následující:

🍍 Napsat emailovou adresu
🍍 Naspat, jak jste se dostali k mému blogu
🍍 Sledovat mě na Facebooku

Tohle kolo soutěže končí přesně za 7 dní: 18.12.2016
Poslední kolo bude uvedeno: 19.12.2016 










13 komentářů:

  1. Evapeti@seznam.cz Jak jsem se dostala k tvému blogu?to si už ani přesně nepamatuju.Myslim,ze jsem té našla na instagramu ,pak Fb a už to jelo.😉

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná soutěž! já jsem tvůj blog viděla v postranní liště u jedné mé oblíbené blogerky a zaujal mě název článku, tak jsem k tobě hned zavítala. Sleduji tě jako Jani a na fb jako jana racakova jane.racak_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Pres instagram , jak jinak :) aatigu@gmail.com :) . Fb sleduji

    OdpovědětVymazat
  5. Ty ananasy všude jsou roztomilé :) Na tvůj blog jsem narazila asi náhodou :)
    přes FB sleduji jako Lucie Václavíková
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já na tvůj blog narazila myslím přes blogerky.cz :-)

    email: terezickaz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejdřív jsi mě zaujala na instagramu a tam jsem zjistila, že máš blog :) Na fb sleduji.
    zikovahh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :) K tvému blogu jsem se dostala strašně dávno, myslím že to bylo přes blogerky.cz a zaujaly mě hlavně tvé fotky, které vypadají jako ze sna.
    rozinkovababofka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Viděla jsem tvůj blog v diskuzi na Vinted. GFC Jana Nováková.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Roztomilost v podobě ananasů :)
    Jeje, to už je taková dlouhá doba, že už vlastně ani nevím, jak jsem se k Tvému blogu dostala. Buď přes jiný blog nebo čistě náhodou, vážně je to dávno, co Tě čtu a sleduju :)
    macoval@seznam.cz
    Na Facebooku sleduji jako Alison Violets, sice teprve teď, jelikož jsem o něm nevěděla, ale přece :)

    OdpovědětVymazat
  11. jajade@seznam.cz
    Tvůj blog jsem začala sledovat hned v počátcích,zaujala mě tvá ikonka ve čtenářích jiného blogu. Pak jsem nějak z blogové sféry vypadla a teď jsem se vrátila k mé oblíbené modedebourlaine a tam ses mi opět připomněla v komentářích. A tvůj blog je stále inspirativní. Obzvlášť teď před Vánoci;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Na tvůj blog jsem narazila na vinted.cz - marienerad@gmail.com , fb sleduji :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Znám tě ještě z HA.
    mintdesign@seznam.cz

    OdpovědětVymazat