SOCIAL

14. 12. 2016

450

______________________________________________________________

OH HELLO
______________________________________________________________

Jednoduchý pakát se zlatým nápisem z PEPCO je doslova za hubičku. Narazila jsem na něj, když jsem pátrala po vánočních ozdobách. Koupila jsme ještě jeden v černé variantě s nápisem BE ❤ HAPPY, který jsem věnovala Anitě. Schválně koukněte, jakou z něj měla radost 🠊 TADY









7 komentářů:

  1. V Pepcu se dají sehnat nádherné interiérové kousky za pár peněz, miluji ten obchod :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já z těch tvých fotek prostě nemůžu! Nádherna! :)
    Jinak z Pepca mám taky pár supr věcí, třeba taková ta lampionová dekorační světýlka, no za stovku, neber to.. :D:)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Tak ať ti světýlka dělají radost.)

      Vymazat
  3. Ja mam Pepco strasne rada :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o Lancome, Biodermu a Dermacol, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat