SOCIAL

16. 12. 2016

451

______________________________________________________________

VÁNOCE NAD ZLATO II.
______________________________________________________________

Tak už jen osm dní, věřili byste tomu? Já teda nechápu, jak je možné, že přímá úměra funguje v poměru věk/čas. Když jsem byla copatá blondýna, hodiny ve škole se mi táhly jako sýr v česnekačce. Prázdniny jsem si užila tolik, že jsem zážitky nemohla vstřebat ještě koncem prvního pololetí. A teď? Jsem ráda, když se během týdne zastavím a uvědomím si, který je den. A divím se sama sobě, že při tom všem mám ještě možnost obíhat obchody a shánět vánoční dekorace. Na jistotu jsem totiž navštívila PEPCO a sehnala všehny potřebné zlaté doplňky. Hlavně rolničky za 35káčé











2 komentáře:

  1. Že rolničky, to je boží. ♥
    Každopádně pepco je zachránce pro všechny situace, kdy je nutno sehnat cokoliv a zalevno. :D

    OdpovědětVymazat