SOCIAL

21. 12. 2016

453

______________________________________________________________
______________________________________________________________

Tenhle článek slouží jako inspirace pro nákupní maniaky, kteří by rádi vytřískali něco z věčného nakupování na eshopech. Portálů, které slibují vrácení procenta z objednávky je v týhle době stejně jako ztracených ponožek v pračce. Sama jsem v minulosti podobné vychytávky využívala, ale věčné čekání na vyplacení částky mě omrzelo... Na Tipli.cz vám částku vyplatí již při první potvrzené koruně. Navíc Tipli.cz dává největší odměny ze všech podobných portálů. Což je asi největší lákadlo, proč využít právě tento portál. 

Můj první nákup přes Tipli.cz proběhl na eshopu ZOOT. Chtěla jsem si pořídit termosku na zimní cestování v autě. Protože jezdím ve starý felicii a topení začne ohřívat auto přesně v čase, kdy já už jsem jednou nohou v práci, bylo potřeba se vybavit něčím, co udrží mé tělo zahřáté. Proto jsem koukla na kolekci značky DISASTER, kde jsem vybrala rozkošnou termosku, šoupla ji do košíku, určila si místo odběru a v tu stejnou chvíli mi portál přiklepnul slíbené procento. Voilá! Termoska je doma a peníze na účtu.  

Postup je zcela jednoduchý:

- ZAREGISTRUJETE SE NA TIPLI.CZ

- PŘES PORTÁL PŘEJDĚTE NA ESHOP

- NAKUPTE ZBOŽÍ KLASICKÝM ZPŮSOBEM

- DO PÁR MINUT VÁM PŘIJDE ODMĚNA ZA VAŠÍ OBJEDNÁVKU











ČLÁNEK JE SPONZOROVÁN PORTÁLEM TIPLI.CZ

2 komentáře:

  1. Děkuji za článeček. To Tipli se mi libí. Už jsem dříve používala podobný portál,na Tipli vážně nabízí větší částky nazpátek z nákupů. To jsem zvědavá,jestli jim to dlouho vydrží dávat také částky. :) Janka :)

    OdpovědětVymazat