SOCIAL

29. 12. 2016

456

______________________________________________________________

SVATOZÁŘ
______________________________________________________________

Tak tu já asi měla celej rok nad hlavou. Jiný důvod totiž nevysvětlí záplavů veledarů v podobě krásných věcí, které mi Ježíškové nadělili. Oni prostě ví, že chci bejt krásná, proto mi darovali paletku N A K E D  2. Taky museli celou zimu poslouchat mé naříkání na zmrzlé uši, proto mi naježili smaragdovou čepici a rukavice ze Z O O T u. Ježíškové taky moc dobře ví, že zbožňuju časopis Kreativ a výtvory Denisy Bartošové, takže kniha L A S K O M I N Y byla sázka na jistotu. A hlavně mám nového parťáka na tvoření - jmenuje se INTOUŠ!


SOUTĚŽ O KALENDÁŘ VYHRÁVÁ : dogmadream@atlas.cz















5 komentářů:

  1. Hodinky a čapica sú skrátka super!!

    IVANNA

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi musela být teda hrozně hodná! :) Takové dárečky by se mi také moc líbily! :)
    Skvělý rok 2017!
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to bude těma lidma, co mám kolem sebe. Ti jsou hrozně hodní.)

      Vymazat
  3. Čau, vidím, že jsi byla asi moc hodná celý rok.
    Hodinky a čapica jsou sice fajn, ale mě zajímá to, co vypadá jako nějaký podivný sešit s černými listy. Grafický tablet? Kreslíš digitálně? Jaké to je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trefa do černýho - grafický tablet.
      Zatím jsem se k němu ještě nedsotala, ale chystám se kreslit digi.)

      Vymazat