SOCIAL

30. 12. 2016

457

______________________________________________________________

POSLEDNÍ DEN
______________________________________________________________

Silvestr jsem nikdy neprožívala. Vlastně jsem téměř do svý plnoletosti trávila poslední den v roce s babičkou u televize... Na nějaký velký párty mě neužilo. To proto, že během roku jsem si jich prožila habaděj a navíc jsem byla pubertální negativistka, která přece nebude slavit, protože ostatní chtěj! No ale jak si tak stárnu, na párty už je čím dál míň času a já se na ten poslední den v roce přecejen těším. Ani ne tak na "chlast a chlebíčky", jako spíš na zážitky s tím spojený. Těším se, jak si zítra budu vybírat pitivo, ze kterýho mi bude na Novej rok špatně. Těším se na cestu do Prahy a dokonce se i těším na to, jak prohraju v bowlingu.

A Ť   M Á T E   S K V Ě L Ý   P O S L E D N Í   D E N  !













1 komentář:

  1. Star Wars sušeneky - vykucený detail :)

    OdpovědětVymazat