SOCIAL

8. 1. 2017

461

______________________________________________________________

OPOŽDĚNÝ LEDEN
______________________________________________________________

Už se mi v emailu hromadily dotazy, kdy bude nový wallpaper. Tak tady je. Já jsem prostě ve skluzu. Mám toho teď tolik, že ani nevím, který den v týdnu je. Zapomínám, že musím do copycentra vyzvednout fotky a o víkendu vstávám s tím, že musím do práce. Ten shon a chaos, který teď mám se podepisuje i na mé práci a já se divím, že mi nepřišel dotaz ohledně chybného kalendáře, který jsem vám dala k dispozici. V tomhle kalendáři si připište políčko 31, protože já na něj zapomněla. Asi jsem tajně doufala, že leden bude letos o den kratší.

WALLPAPER JANUARY STAHNEŠ  ➼ ZDE

ČESKÁ VERZE NA TEBE ČEKÁ ➼ TADY 








Žádné komentáře:

Okomentovat