SOCIAL

9. 1. 2017

462

______________________________________________________________

DO PUNTÍKU
______________________________________________________________

Vždy začátkem roku přemýšlím, jaký to asi bude... Tenhle rok bych měla konečně vědět co chci! Chtěla bych mít do puntíku naplánovaný každý měsíc, abych na věci bylo připravená. Aby mě nic nevykolejilo a já jednala jako rozumnej člověk. Proto jsem si pořídila puntíkatý diář od ALBI, který vkládám do puntíkatýho pouzdra z GATE a doufám, že letos budu připravená na všechno!











8 komentářů:

  1. Já tak obdivuji tvé fotky! A jsem ráda, že fakt nejsem jediný papírenský závislák! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera a ještě jednou nádhera! :D Miluju takovéhle kravinky!
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  3. Diář je krásný .. a s tvýma malůvkama a textem bude dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé díky, takové detaily ocení málokdo.)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné věcičky, diář, pouzdro i ty nůžky a zlaté svorky <3

    OdpovědětVymazat