SOCIAL

16. 1. 2017

465

______________________________________________________________

RŮŽOVÁ
______________________________________________________________

O víkendu jsem byla v nákupáku, abych ulovila něco ze slev a šahala jsem výhradně na r ů ž o v ý   v ě c i . Netuším, kam bych nosila růžovej chlupatej svetr? Růžový botasky? Mini kabelku, do které se stěží vleze rtěnka? Naštěstí mám všech pět po hromadě a nic z toho jsem nenesla k pokladně. Po vklouznutí do Z A R A na mě od vchodu mávala n u d e    h a l e n k a    s    p o t i s k e m     v o l a v e k. Sleva na halenku nebyla závratných 70%, jak hlásala jejich výloha, ale i přesto jsem si ji domů odnesla. A jak se na ni tak dívám, romantičtější věc v šatníku nemám. Budu ji muset nosit s roztrhanými džíny a teniskami, jinak se ze mě stane volavková víla.











2 komentáře:

  1. Růžová můj favorit není, ale halenka je taková hezká, romantická. Nijak přehnaná.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta halenka je taková jemná, hezká..

    OdpovědětVymazat