SOCIAL

23. 1. 2017

468

______________________________________________________________

  HODINKY
______________________________________________________________

Zhruba do dvaceti jsem nevlastnila ani jedny. Ty první mi pořídil Tom. Věnoval mi je v roce dvadeset na vánočních trzích. Měly klasický hnědý koženkový pásek a ciferník bez čísel. Já juchala jako malý dítě a nosila jsem je do roztrhání. Od tý doby hodinky miluju. Střídám je k outfitům, nenosím je denně, využívám je pro zvláštní příležitosti a vždycky, když se na hodinky podívám, vzpomenu si na NĚJ. 










4 komentáře:

  1. Líbí se mi ta knížka s detailní kresbou ruky, u červené varianty nevidím hodinky (pokud jsou hodinky to, co jsem považoval za náramek, pak bych ještě radši viděl ciferník a jeho uchycení k tomu kovovému "pásku" - úplně mi to vrtá v hlavě).

    OdpovědětVymazat