SOCIAL

25. 1. 2017

469

______________________________________________________________

  SEKÁČOVÉ ÚLOVKY IV.
______________________________________________________________

Krajka, krajka a zase krajka. Minulý týden jsem po práci skočila do sekáče, který mám blízko domu. Je to jeden z mých nejoblíbenějších. Kdysi jsem do něj chodila v centru (článek o mých nejoblíběnějších najdeš TADY). SECONDHAND PRESS má několik poboček po Ostravě a hrozně se mi líbí jejich nízké ceny. Nejdražší kousky tady nakoupíte za 79kéče. To když se první týden naveze nové zboží. Každý další týden se zlevňuje o deseti korunu. Já tam naklusala dva týdny po navezení, takže vše bylo za 59. Byl to asi můj nejrychlejší kup, protože jsem přišla těsně před zavíračkou, nechtěla jsem prodavačku zdržovat mým bádáním po skvělém kousku. Proto jsem rychle prolétla stojan s halenkama a našla tyhle dvě krásky. Jedna z TOPSHOPu a druhá z NEW LOOK. Obě jako nové. Mrkejte!











7 komentářů:

  1. prenádherné veci!! milujem keď sa v sekáči nájdu super veci dokonca ma to často teší viac ako v normálnych obchodoch haha :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč.)
      Hlavně se nemůže stát, že jdeš po ulici a někdo má na sobě stejnej sekáčovej úlovek jako ty.)

      Vymazat
  2. Zase mám chuť jít do sekáčů, asi si na to najdu příští týden konečně čas. Miluju to a miluju tyhle dvě halenky, co sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Dazz, dej vědět, jestli sis ten čas našla a pochlub se s úlovky.)

      Vymazat