SOCIAL

1. 2. 2017

472

______________________________________________________________

VALENTÝNSKÉ DEKORACE KE STAŽENÍ ZDARMA
______________________________________________________________

Za dva týdny je tady svátek zamilovaných. Já ho nějak extra neprožívám, ale baví mě dekorovat ve stylu lásky! Připravila jsem pro vás ke stažení srdíčka a šablony s nápisem "Láska". Stačí si jen stáhnout zamilovanou grafiku ve formátu A4, potom vytisknout, vystřihnout, nalepit a vykouzlit zamilovanou atmošku. K mání jsou malá a velká srdíčka + šablonky. Všechno je v růžové, šedé, bílé a černé barvě. Podle libosti si můžete nakombinovat jakou barevnou kombinaci chcete. Já jsem dekorace použila na sladké muffiny a navíc jsem ozdobila i papírová brčka. 

 🠊  S T Á H N I   T A D Y  🠈













6 komentářů:

  1. Já se Valentýnu nějak vyhýbám, ale na těch tvých fotkách to vypadá tak krásně, dobrá práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, taky ho extra neprozivam, ale roztomilosti neni nikdy dost.)

      Vymazat
  2. tvoje fotky mi vždy robia takú radosť! :3
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj veľmi pekná tvorba a tie fotky wau :) mne sa najviac paci ale ta slamka a viem si ju predstaviť aj na svadbe

    Pozývam ťa na valentinsku súťaž.

    OdpovědětVymazat