SOCIAL

8. 2. 2017

475

______________________________________________________________

ZTRACENÁ DATA
______________________________________________________________

Nedávno mi psala Bára, jestli by nebyly k mání moje fotky z bakalářky. Hned jsem Báru ujistila, že jak budu mít čas, že se domluvíme. Fotky jsem hledala na pevném disku, externím disku, na virtuálním portfoliu i Gdisku. Bohužel - NENALEZENO! Původní fotografie prostě nikde nejsou. Zbyly mi pouze obrázky s rozlišením do 300kB, které jsem posílala přes massenger kamarádce. A originály visí u mých rodičů nad schodištěm. Uf, takže rada pro tento týden (život) zní - ZÁLOHUJTE. Zálohujte, i když si myslíte, že jste zálohovali. Zálohujte, i když si všechno nahazujete na externí disk. Prostě Z - á - l - o - h - u - j - t - e - !  









Zdroj interiérů tady, tady, tady a tady.

2 komentáře:

  1. Boží obrazy...
    Jinak máš pravdu, já tak přišla o výpisky z knížek, které se i ještě ke státnicím hodí, tak nevím, kde je budu shánět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      To je nepříjemné! Ale s těm státnicema ti to závidím.)
      Hned bych si vějšku zopákla!

      Vymazat