SOCIAL

10. 2. 2017

476

______________________________________________________________

TIGER, I LOVE YOU VIII.
______________________________________________________________

Celkem dlouhou dobu jsem sháněla desky na psaní. Když jsem zjistila, že v TIGERu mají dřevěné, musely být moje. Návštěva TIGERu nikdy nedopadne tak, jak si představuju (hodím do košíku, co potřebuju a jdu k pokladně). Prolízám celou prodejnu, šahám na krásný věci, obdivuju jejich obalový design a slintám nad dobrotami. A návštěva "hon za deskami" nedopadla jinak... Odnesla jsem si dvě krabičky výborných karamelových čokoládiček. Jestli ujíždíte na karamelkách, měli byste si pro ně rychle jít!













12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. HLavně si urči budget, který tam chceš utratit:D

      Vymazat
  2. Taky začínám přemýšlet nad návštěbou. :) Mají tam vždycky krásné věci! :)

    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  3. Máš štěstí, že jsem právě jednu čokoládu sezobla... :D

    OdpovědětVymazat
  4. V Tigeru majú úplne dokonalé veci, a preto doslova trpím, že ho u nás nemáme :( Aj keď možno to je na niečo dobré, aspoň tam stále neminiem kopec peňazí za veci, ktoré v podstate ani nepotrebujem :D Ale tie drevené dosky by som brala, vyzerajú fakt skvelo.
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, dokud nebyl u nás, brala jsem jako svátek, že jsem se do něj mohla dostat (v PRG nebo zahraničí) a když je u nás, je to nemoc:D
      Nakoupíš spoustů věcí, které ani nepotřebuješ, ale v tu chvíli máš pocit, že kupuješ děsně důležitý produkt.

      Vymazat
  5. Naaaadherne fotky. Som prvykrat na tvojom blogu, no uz teraz viem, ze sa sem budem casto vvracat pre inspiraciu. Len tak dalej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ono to vypadá všechno tak nádherně ! ♥ Je to i úžasně vyfocené a všechno. Najednou mi začalo chybět posílání dopisů. Máš opravdu krásný blog, budu sem chodit častěji! Moc se mi tu líbí :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Janet.
      Posílání dopisů je skvělá věc, to ti teda povím.)

      Vymazat