SOCIAL

13. 2. 2017

477

______________________________________________________________

KORNOUTY NA KVĚTINY KE STAŽENÍ ZDARMA
______________________________________________________________

Není příhodnější doba, než den před svátkem zamilovaných, k výrobě papírových kornoutů na květiny. Myslím, že nemám moc pánských čtenářů a nepočítám s tím, že bych tady měla nějakého milovníka "DIY", co by své milované vytvářel roztomilé kornoutky. Takže jsem udělala pár univerzálních printů. S těmito kornouty můžete udělat radost kamarádce, kolegyni nebo mamce. A hlavně i sobě! Pokud si nevíte rady s tím, jak se kornout dělá, určitě vám pomůže kamarád Pinterest. Já obvykle papír jen intuitivně smotám a zavážu stužkou. Et voilà! Skvělý prezent je na světě!

Kornouty si můžete stáhnout zdarma, mám pro vás tři varianty:




DIY kornout na květiny


DIY kornout na květiny


DIY kornout na květiny


DIY kornout na květiny


DIY kornout na květiny


DIY kornout na květiny


DIY kornout na květiny

10 komentářů:

  1. Jak ty dokážeš tak pěkně sladit ty fotky... Hned na začátek jsem si chystala, jak napíšu, že se mi nejvíc líbí ta puntíkatá jednoduchost ... a já Valentýna neslavím, i když k tomu protějška mám ... Ale hergot, díky té fotce jsi na mě zapůsobila i s tím srdíčkovým. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee dekuji, to se teosku stydim, ze jsem.te tak nakazila 😂

      Vymazat
    2. To je v pořádku, jde vidět, že tvoje tvorby sklízejí ovoce. :D

      Vymazat
  2. Cele to nastylovanie tych fotiek je dokonale. Mas neskutocny talent.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj styling na fotky je fakt dotažený do dokonalosti! A je to krásný nápad, takové kornoutky na květiny potěší každou ženu ještě víc než jen samotná květina :)

    OdpovědětVymazat