SOCIAL

15. 2. 2017

478

______________________________________________________________

CHTĚLA BYCH JARO
______________________________________________________________

Tak jsem si ho přivolala jarním pohoštěním. Bábovka je pro mě totiž něco jako "jarní zákusek". S příchodem nejlepšího ročního období si vzpomenu na vůni bábovky. Kakaová s bílou polevou, vanilková s čokoládovou polevou, pomerančová nebo citronová! Všechny je miluju! V neděli jsem upekla obyč vanilkovou a zalila ji čokoládou. Posypala á ř ý   í m a jarní moučník byl hotov! 

TERMOSKA: ZOOT.CZ  ❤ TALÍŘ: SKYROS DESIGN  ❤  SLEPIČÍ TALÍŘ:  F&F HOME     ČOKOLÁDA: FLYING TIGER      PRAPORKY: SOBECK

Čokoládová bábovka jako od babičky


Čokoládová bábovka jako od babičky


Čokoládová bábovka jako od babičky


Čokoládová bábovka jako od babičky


Čokoládová bábovka jako od babičky

5 komentářů:

  1. Bohuzial nejem sladke ale vyzera to tak pekne. Asi by mi dalo dost namahu odolat, ked to vyzera tak krasne.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě je půlka února a já už z toho cítím nádech nejen jara, ale rovnou Velikonoc. :D
    Opět krásné fotky, bábovka vypadá božsky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie fotky sú prekrásne a tiež sa už nemôžem dočkať jari <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat