SOCIAL

22. 2. 2017

480

______________________________________________________________

STAROŽITNOSTI, KTERÉ MÁM DOMA 
______________________________________________________________

A mám je nejraději. Po tetě mám staré pánské kapesní hodinky, které jsem si půjčila na focení a už nestihla vrátit... Od mojí J. mám křišťál, který mám vystavený na poličce. Po babičce mám starou brož s vypadlým kamínkem a falešné perly. A jeden úlovek jsem v létě koupila ve vetešáku v Karviné - šálek, který má zlatý vnitřek a ouško. Není to dokonalost? Miluju staré věci a jsem sběratel obecný. V peněžence navíc nosím zlatou minci a kominíčka, co mi máma darovala při prvních státnicích. Ach ten sentiment!

zlatý svícen


pánské kapesní hodinky


perly na krk


zlatý svícen


3 komentáře:

  1. Taky jsem takový "vetešník" ...ale sběratel obecný zní mnohem líp :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To snad napadne jenom tebe, rozlít to okolo kvůli fotce, vypadá to dobře. ♥

    OdpovědětVymazat