SOCIAL

22. 3. 2017

491

______________________________________________________________

  SEKÁČOVÉ ÚLOVKY V.
______________________________________________________________

Tentokrát jsem měla štěstí na trička. Jedno s potiskem Darth Vadera a jedno pruhované z hrubšího materiálu z NEXTu . Jestli chcete poradit, jak nakupovat v sekáčích, mám pro vás zaručenou radu: Hlavně nehledat nic konkrétního. Možná vám to řeklo už více lidí a víte co? Věřte jim. A věřte i mně, protože já mám pořádně nachozeno po sekáčích. Když se půjdete jen tak podívat, jaké mají zboží, určitě seženete super kousky. Pokud ale sháníte džíny do pasu, pruhovanou košili nebo růžový kabát... Pfff, tak tutově nic z toho nenajdete. Prostě sekáčové nakupování je něco, co musí být náhoda.


psaníčko


cluse


outfit s roztrhanými džíny


jarní outfit


2 komentáře: