SOCIAL

27. 3. 2017

494

______________________________________________________________

POHLEDNICE K VYTISKNUTÍ 
______________________________________________________________


Velikonoce se blíží, jste připraveni? Pokud ne, nevadí... Mám pro vás tři černobílé pohlednice s velikonoční tématikou. Ještě pořád máte fůru času na odeslání. Stáhnout si je můžete zdarma na odkazech níže, kterou si vyberete? Určitě mi napište, protože jsem se ptala třech různých lidí a každému se líbila jenom jedna a ostatní dvě prej "trochu nuda", ale to asi dělá ta černobílá?

VESELÉ VELIKONOCE PUNTÍKY  ➼ TADY

VESELÉ VELIKONOCE KRASLICE ➼ TADY

VESELÉ VELIKONOCE KOSTKA  ➼ TADY







2 komentáře:

  1. Dneska mi delší dobu trvalo, než se mi probral noťas, takže i tvá stránka mi načítala dýl. Dlouho jsem na displeji měla jen celé pozadí blogu a je pravda, že jsem si ho taky nikdy nevšimla tolik, jako právě před chvílí. Takový krásný detail, jako bych se dívala na příjemný ubrus (mohla by to být záclona, ale čert to vem :D), na kterém se za chvilku prostře další skvělá grafika. ♥

    Pohlednice jsou pěkné všechny, každopádně prostřední vede. Ty malůvky jsou prostě takové "velikonočnější". Ale co bys byla za grafika, kdybys trošku nebourala tradice? I ty dvě jednoduché se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to se tak hezky čte.)
      Je to ubrus, uhádla jsi to na první dobrou!

      A děkuju moc za pochvalu, kraslice mi dala nejvíc zabrat:D

      Vymazat