SOCIAL

29. 3. 2017

495

______________________________________________________________

  JAK NEZAPOMÍNAT JÍST?
______________________________________________________________

Celkem bizarní věta, ale nevěřili byste, kolik mám kolem sebe lidí, kteří "zapomínají" jíst. Všichni si stěžují na svou nadváhu, na problémy s žaludkem a vlastně na všechno, co s jejich tělem je. To mě se stát nemůže. Né, že by mě pár kilo dolů nepotěšilo, ale zdraví je zdraví no ne? A hlavně! Jídlo je potěšení! To já si každý den chystám poctivě svačinky. Sice vstávám o hodinu dřív, než bych musela, ale bez pořádné snídaně a svačiny z domu prostě neodejdu. Navíc když máte doma svačinový box od Sass&Belle, to je pak R - A - D - O - S - jíst! Můj svačinový rituál většinou obnáší i sjíždění veškerých sociálních sítí. A když zrovna nemám náladu na koukání po životech ostatních lidí, sáhnu po časáku. Nové číslo ZOOTího časopisu je plné zajímavých věcí. Třeba se dozvíte něco málo o psychologii barev, omrknete rady ohledně kombinování od Zuz (a že ta kombinovat umí!), dozvíte se 13 zajímavostí o spodním prádle a tááák. Prostě vhodný počteníčko ke svačině!










PRODUKTY POSKYTL ZOOT.CZ

5 komentářů:

  1. To je tááák roztomilý! :)
    Zrovna dnes jsem se bavila s jednou slečnou. V jednu odpoledne měla první jídlo (vstávala si v 7) a já se jí ptala, zda nemá hlad. A ona: "No mám, proto si jdu dát něco k jídlu." A dala si nějaký suchý rohlík či co.
    Já bych bez snídaně umřela, takže si taky o tu hodinu ráda přivstanu....

    OdpovědětVymazat