SOCIAL

3. 4. 2017

497

______________________________________________________________

  ÚLOŽNÝ PROSTOR PRO KREATIVCE?
______________________________________________________________

Dlouho jsem sháněla N Ě C O na ty moje všelijaký serepetičky. Občas mi přišel email s otázkou, kam strkám všechny ty věci, které jsou na fotkách vidět. Rozhodla jsem se, že vám ukážu, jak to mám s organizováním... Mám k dispozici tři kufříky od Sass&Belle, které jsou k dostání na ZOOTu. Službu vám udělají i obyčené krabice, ale mít to všechno v těchto krásných kufřících je R A D O S T. Do nejmenšího si dávám drobné kancelářské a papírnické pomůcky. Patří sem hlavně washi pásky, zlaté nůžky, různé provázky a stužky, sponky, pastelky a prostě všelijaké drobnosti. Ve středním kufříku mám větší papírenské pomocníky. Jako třeba dekorační a barevné papíry, štětce, fixy, stuhy... Poslední - největší kufřík je určený pro mé pomůcky, které mi ve tvoření pomáhají ještě o něco víc, než ty předchozí. Patří sem hlavně sluchátka, tablet, myška, noťas a veškerá elektronika. Tak co, jak ukládáte své nezbytnosti vy? Máte v tom pořádek?











                                            PRODUKTY POSKYTL ZOOT.CZ

6 komentářů:

  1. V tom se prohrabovat musí být jedna radost. ♥ Jsou krásné a nápad je to super.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. jsou, ale praktičnost je na prvním místě.)

      Vymazat
  3. Taketo kufriky sme mali ako male deti :), je to super
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, já měla takovéhle na výtvarku a kupodivu mě to nepřešlo.)

      Vymazat