SOCIAL

5. 4. 2017

498

______________________________________________________________

  SLIP ON BOTY S NÁŠIVKOU
______________________________________________________________

Jak jsem psala v článku 489, že mě výšivky a nášivky nechávaly pěkně dlouhou dobu chladnou, tak už to dávno není pravda... Ulovila jsem totiž i slip on boty s nášivkou. Jsou v khaki barvě, jsou ultra pohodlné a jednoduše kombinovatelné. Stačí mi k nim hodit dlouhou bomber bundu ve stejné barvě a víc už nemusím řešit. Pokud sháníte cěnově dostupné boty, mrkněte na BOTOVO.CZ, protože tam nějaké rozhodně najdete. Já už si loni kupovala černé espadrilky a byla jsme hodně spokojená. Nejen, že jsem měla boty za levný peníz, ale taky jsem je měla na druhej den na noze. A to je pro mě, jako nedočkavce, úplná ideálka. 

nášivka


nášivka


nášivka


khaki barva outfit


BOTY BOTOVO.CZ

4 komentáře:

  1. Bowie. ♥
    Každopádně mně se ty výšivky líbí a líbily hned - ale nenosím je. :D Zatím.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. jooo, a navíc jsou úplně jako papučky.)

      Vymazat