SOCIAL

7. 4. 2017

499

______________________________________________________________

ÚLOVEK Z BLEŠÁKU
______________________________________________________________

Asi už tady nemusím vypisovat, jak miluju obrážení sekáčů, blešáků a vetešáků... Myslím, že všichni víte (vy, co mě čtete), že já prostě tíhnu k tomuhle "koníčku". Každou sobotu se v Ostravě na autoburze koná blešák, na který jsme o víkendu vyrazili. Donést si domů něco, co jinej našel na babiččině půdě, usmlouvat to na rozumnou cenu a s úsměvem si to odnést domů. To byla moje minulá sobota. Když jsem zahlédla tenhle starý dřevěný kolotoč (navíc funčkní), musel být můj! Takový skvost a pán, který ho prodával se nechal ukecat na směšnou částku... Asi blázen! Já mít doma takovej poklad, tak ho nepdorám ani za nic! 

ostrava autoburza


ostrava autoburza


ostrava autoburza


ostrava autburza


2 komentáře:

  1. Ten je úžasný! Občas jsou takové objevy až k údivu, že to někdo dal pryč, ale to potěšení mít něco takového u sebe je super

    OdpovědětVymazat