SOCIAL

5. 5. 2017

511

______________________________________________________________

CO VŠECHNO POTŘEBUJU K PRÁCI?
______________________________________________________________


I k mému pracovnímu výkonu neodmyslitelně patří internet. Někdy bych byla nesmírně vděčná za celorepublikový výpadek, abych mohla vypadnout z kanclu třeba na procházku kolem řeky. Jenže ty internety jsou dneska fakt všude a pořád. Proto se ráda obklopuji něčím, co mi přírodu alespoň trošku připomene. Třeba bloky, papírky, tužky... Abych jen necivěla, do umělohmotné krabice, nedržela umělohmotnou myš a neseděla na umělohmotné židli za umělohmotným stolem, je pro mě důležité mít kus papíru vždy při ruce. Samozřejmě moje úchylka na papírnické potřeby si žádná pravidelný přísun kancelářských bločků všelijakých velikostí. Nutností je pro mě taky makeup. Vždycky jsem chtěla být za "holku, co se nemaluje", jenže moje pleť a pubertální trauma z akné mi nedovoluje vyjít mezi lidi bez vrstvy makeupu. Taky musím mít pravidelný přísun tekutin, jinak jsem pěkně protivná. A vůbec nejdůležitější věc je hudba. V tichu já prostě pracovat nebudu!


magdalena sobeck


magdalena sobeck


magdalena sobeck


magdalena sobeck


9 komentářů:

  1. Jsem unešená tím, jak to všechno krásně ladí, prostě ty tvoje boží kombinace.
    A bez hudby ani ránu. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, my máme úplně stejné štětce! :) (Pokud jsi je tedy objednala z ebay, za krásné tři stovky? :))
    A je super, jak ti ladí štětce se sluchátky a bločkem, taková krásná souhra. :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, jsou to ony.)
    Nejsem žádný kosmetický znalec, ale za mě boží!

    OdpovědětVymazat
  4. Já zbožňuji tyhle fotky "pracovních stolů". Člověk v nich najde pokaždé kousek nějaké té inspirace.

    OdpovědětVymazat
  5. Pekny clanok v podstate na pracu potrebujem viac menej vsetko ako ty, az na tu hudbu, pretoze tu bud tvorim, alebo, ked robim nieco ine mimo hudby, potrebujem uplne ticho :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, tak to je super, to ti hrozně závidím, že se živíš hudbou.)

      Vymazat
  6. Fotky vystajlované, líbí se mi. Čekal jsem, že na každé další, bude v hrnku o něco méně kávy. Jo a každá druhá fotka je výřez z té předešlé, nebo jsou to čtyři různé?

    OdpovědětVymazat