SOCIAL

8. 5. 2017

512

______________________________________________________________

SOUTĚŽ O PLAKÁT
______________________________________________________________


Facebook mi každý týden pravidelně gratuluje k novým lajkům a sledovatelům... Každou chvíli vás tam bude 500, proto jsem se rozhodla, že jednomu šťastlivci také pogratuluji. Bude se soutěžit o plakát květinové zmrzliny. Jediné, co musíte pro výhru udělat je to, že mi napíšete do komentářů na blog, kam byste si plakát pověsili. Samozřejmě mi ke komentáři připište kontakt (ideálně emailový), kam se vám v případě výhry ozvu.

SOUTĚŽ POTRVÁ DO NEDĚLE 14.5. 12:00

P A R A M E T R Y :
Velikost rámu: 30 X 40 cm
Velikost plakátu: A4









Výherce vyberu náhodně přes generátor čísel.

10 komentářů:

  1. jéj ���� ja sa chystám sťahovať, a podobnými plagátmi si chcem vykompenzovať inak minimalistický interiér, takže niekde na stene by sa mu určite páčilo ✌��mats.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. ten je sladký :) pověsila bych si ho do chodby vedle dveří, aby mi zpříjemňoval návraty domů :)
    denisa.tkacikova @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný !!! Místo se najde urcite.Kuchyň,dětský pokoj... evapeti@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Květinovou zmrzku bych si pověsila do výklenku nad psacím stolem. :) Kde se bude kámošit s nástěnným kalendářem a spoustou fotek z výletů. :)
    maruska.friedlojc@gmail.com
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  5. Povesila bych jej na chodbu tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásný motiv a barva je také krásná. Já bych si ho pověsila na zeď do práce, aby si svůj koutek rozveselila ;)
    katkatobiaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Hello my dear,

    I really enjoyed reading your blog entry. What nice impressions I like it a lot;)Very cute;)
    I am following your blog ;-*

    Hugs from Germany
    Isa


    www.label-love.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Super plakát! Perfektní barvičky, stejné máme v dětském pokoji, takže by se nám tam hodil! Mám ráda Váš blog, stahuju si všechno :) Eva (en.mail@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný, pověsila bych si ho nad pracovní stůl. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, pověsil bych si ho zevnitř na dveře od toalety, abych ho mohl studovat pěkně zblízka.
    Ne, teď vážně, já bych ho dal Dennie, myslím, že u ní se bude vyjímat nejlíp.

    OdpovědětVymazat