SOCIAL

10. 5. 2017

513

______________________________________________________________

OZDOBNÉ DĚROVAČKY
______________________________________________________________


Tak tohle je podle mě kup všech dob. Ozdobné děrovačky za pár kaček, se kterými  si vyhrajete ať je vám 10, 30 nebo 50 let! Já vždy milovala, když někomu můžu vyrobit dárek nebo alespoň přání. A teď jsem svoji úchylku k téhle tradici povýšila o level výš. Tihle pomocníci totiž odzobí i ten nejnudnější papír! Už jsem psala v článku 510, že jsem si koupila děrovačky v LIDLu... Další jsem si pořídila v TIGERu a jednu na EBAY. K nim jsem si pořídila i ozdobný papír v KIKu a v TIGERu a můžu se pustit do práce! J U C H Ů !










6 komentářů:

  1. Kdyby sis otevřela kurz pro tvořivé, s tvým stylem bys za chvilku tvořila elitu elit. ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji moc ;) budu muset být pozornější, pže by se mi také hodily ;)

      Vymazat
    2. Já je objevila náhodou, letáky moc neprojíždím.
      Ale zkus mrknout, třeba tam ještě budou.)

      Vymazat