SOCIAL

26. 5. 2017

520

______________________________________________________________

JAK SE SBALIT NA VÝLET?
______________________________________________________________


Máme před sebou víkend a ty já většinou trávím někde mimo náš byt, daleko od monitoru a klimatizované místnosti. Předpokládám, že s příchodem hezkého počasí vyrážíte i vy na víkendové výlety! Sepsala jsem pár tipů, které mám v batůžku vždycky já. To, že bychom měli být vhodně oblečeni, asi všichni dobře víme. Že nepohodlné boty (byť můžou být krásné sebevíc) z nás udělají největšího protivu. Že nový svetřík koupený ve výprodeji budeme proklínat při teplotě vyšší dvaceti stupňů.

Bez tohohle na výlet nejedu:

1.) NĚCO NA FOTKY - Je celkem blbý, když jedete na zajímavý výlet a nic si nezdokumentujete. Jasně, v době smartphonů se vám to téměř stát nemůže, ale vyštrachat po měsíci vyvolané fotky z prodlouženého víkendu je super! 

2.) NĚCO NA ČTENÍ - Pokud jedete vlakem, busem nebo letíte letadlem je časopis nebo kniha celkem nutnost. Cesta vám uběhne a taky si odpočinete od kyber světa.

3.) NĚCO NA DROBNOSTI - Tahle důležitost je pro mě celkem podstatná. A hned vám řeknu proč... Mít totiž jednu menší taštičku v batohu není vůbec k zahození. Strčíte do ní kapesníky, peníze, léky, kreditku a VŽDY ji najdete! Je to prostě nejvíc praktická věc! Nemusíte totiž v batohu lovit hodiny to, co potřebujete, ale jedním sáhnutím a odepnutím to prostě máte. 

4.) NĚCO NA BRÝLE - Pouzdro na brýle jsem vždycky brala jako totální zbytečnost. Jenže, když jsem všechny sluneční brýle na výletech poztrácela, změnila jsem názor. Proto jsem si na ZOOTu objednala zlaté pouzdro na brýle od SASS & BELLE. A od té doby vím, že jsou brýle tam, kde mají být.

5.) NĚCO NA HUDBU - Sluchátka a telefon nebo přehrávač napěchovaný oblíbenými songy byste neměli zapomenout nikdy! Ani když jedete třeba jen do práce.









4 komentáře:

  1. Super článek a tipy! určitě je to velmi nápomocné :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tvoje foootky! :) Sluchátka jsou boží! :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Maruško.)
      SLuchátka jsou z TALLY WEIJL.
      Měli je o Vánocích ve výprodeji.

      Vymazat