SOCIAL

29. 5. 2017

521

______________________________________________________________

  KALENDÁŘ NA ČERVEN KE STAŽENÍ ZDARMA
______________________________________________________________

I když oranžovou úplně nemusím, na měsíc červen mi nějak sedí. Tenhle meruňkový odstín je oproti klasické oranžové celkem příjemný. Možná mám tuhle barvu spojenou s první točenou zmrzlinou. Co já vím... Jako print jsem použila list popínavé tropické rostliny, tak snad se bude líbit. Užívejte horké dny!

S T Á H N I    T A D Y 

➳  K L I K  ➳



6 komentářů:

  1. Červen se ti povedl! :) A meruňková sedí jako prdel na hrnec. Moc příjemná barva. :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  2. A to já zas meruňkovou ráda! :) Dala bych si .. meruňkový jogurt. :D
    Stahuju. ♥ A uvidíme, jak se tam vyjmou ty státnice ... jestli zezelenají, nebo zčervenají. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!
      Doufám, že se státnice vydaří a aupřímně ti závidím:D

      Vymazat
    2. A to co mi závidíš??? :D Já sobě tak maximálně blížící se prázdniny, ať už to dám, nebo ne, hlavně mít na určitý čas zas klid... :D

      Vymazat
    3. Chápu, že to musí vyznít divně, ale já bych se k tomu učení a vysokoškolským povinostem docela ráda vrátila!
      Ten pozitivní stres, který tě dožene k tomu, aby jsi celý den nic nedělala a pak to po večerech doháněla u hektolitrů kafe. To že jdeš raději na párty, než k psacímu stolu drtit učivo... A pak prostě buď a nebo!.) Každopádně držím palce!

      Vymazat