SOCIAL

5. 6. 2017

524

______________________________________________________________

SOUTĚŽ O KRAJKU
______________________________________________________________


Minulý týden jsem dostávala dary já, tento týden to budete vy. Výhra je celkem lákavá, řekla bych že "trendy" a hlavně hoooodně fotogenická! A o to přece v blogosvěte jde ne? Aby všechno pěkně ladilo, lidi měli chuť to mít taky a nakonec se topili doma ve zbytečnostech. Pravým opakem je ale výhra, kterou vám dneska dávám k mání. Jde o ryze praktickou věc - spodní prádlo. Velikost téhle krajkové nádhery je něco mezi M - L. Slečny "eskové" si budou muset prádlo pomocí nůžek a nitě s jehlou poupravit. Pokud by vás lákalo takovouhle krajkovou podprsenku vlastnit, není nic jednoduššího, než mi tady zanechat komentář, ve kterém musí být:

1) emailová adresa
2) váš nejlepší narozeninový dárek, který jste dostali

Soutěž ukončím v neděli 11.6., na vyhlášení se můžete těšit v pondělí dvanáctého.









11 komentářů:

  1. Ahoj.
    Vbreznu jsem dostala listky na koncert Eddieho Vedra,ktery byl minuly tyden v Berline v prekrasnem hradu Citadella. Skvely zazitek a vzpominka na cely zivot
    foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    opravdu krásná výhra ;) mým nejlepším narozeninovým dárkem je vždy jakékoliv překvapení. Hrozně miluji, když nemám ani tušení co dostanu. A žádná věta typu "co si přeješ" mi to neprozradí. Moje rodina mě zná a neptá se a já pak žasnu nad tím, na co přijdou.

    sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,můj úplně nejlepší dárek jsem dostala nedávno a bylo to krásné mentolove Retro kolo!Ma krásný prouteny kosicek a zvonek vydává zvuk jako když jede zmrzlinar ;))))petiova62@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. To si pamatuji přesně,na svoje 25te narozeniny mě můj taťka, který se nějak extra citové neprojevuje a dárek od něj je většinou finanční, překvapil obří dortou ve tvaru čísla 25 a mě to tak rozhodilo, že jsem začala bolet jak želva a kupodivu i taťka,bylo to krásné a nikdy na tyto narozky nezapomenu

    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon a email je kamilprdova@gmail.com a taky opožděné všechno nejlepší k narozeninám ����

      K.

      Vymazat
  5. Martinanovotn.a@seznam.cz
    Nejlepší dárek indická hostina, na kterou dnes jdu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Digitální foťák s dobrou čočkou.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nejlepší a nejkrásnější dárek, který jsem kdy dostala je prstýnek od přítele.
    Otevřel krabičku se slovy to je na důkaz naší nekonečné lásky.
    PAM.KRNOV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pááni, ta je nádherná :) To si budu držet hodně palečky :)
    Můj nejkrásnější dárek je pokaždé, když se sejde celá rodina. Většinou se tak právě stane pouze na narozeniny či větší slavnosti jako Vánoce. Ale abych nebyla taková skromná, tak materiálním nejkrásnější dárkem byly letenky na Srí Lanku, naprosto splněný sen!! :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Je moc pěkná, ta úprava bude stát za to. Nejlepší narozeninový dárek byl od rodičů - Nikon. Dělá úžasný fotky a já tak můžu všechno zvěčňovat. Email: verunka.tuc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Možná to bude znít jako klišé, ale pro mě osobně, to byl ten nejhezčí dárek :)
    Letos jsem maturovala a měla jsem toho pochopitelně hodně a z ničeho jsem neměla radost. Rodiče po mě viděli, že jsem nešťastná a tak, abych se dostala z toho šíleného shonu učení a stresu, tak mě vytáhli do restaurace. Jen oni, já a ségry a měli jsme pár hodin jen pro sebe. Přinesli mi obrovský puget dvaceti nádherných růžových růží a to byl úplně ten nejhezčí moment. Dojatá jsem byla ještě po příjezdu domů :)

    veronnie.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat